رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اتمام ثبت نام پزشکان عمومی یزدی مورخ 31 خرداد ماه جاری از ثبت نام بیش از 580 پزشک عمومی و متخصص در این طرح خبرداد

یزدفردا :رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اتمام ثبت نام پزشکان عمومی یزدی مورخ 31 خرداد ماه جاری از ثبت نام بیش از 580 پزشک عمومی و متخصص در این طرح خبرداد.

 دکتر سیدجلیل میرمحمدی  ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: با ثبت نام بیش از 580 پزشک در طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری استان یزد نیاز استان از نظر تعداد پزشک عمومی و متخصص در مناطق شهری مرتفع خواهدشد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین مصوبه ستاداجرایی طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری مقرر گردید اسامی پزشکان ثبت نام شده در اختیار شورای بیمه قرار گیرد و سپس سازمان بیمه گراقدامات لازم را نسبت به استاندارد سازی مطب و همچنین بازدید از مطب های پزشکان انجام دهند.

وی افزود: همچنین مقرر گردید تا حداکثر 20 تیرماه نسبت به معرفی پزشکان واجدشرایط اقدامات لازم صورت گیرد تا انشاالله پس از 20 تیرماه اطلاع رسانی به شهروندان اغاز گردد.

میرمحمدی تصریح کرد: پس از مرحله اطلاع رسانی به مردم فراخوان معرفی پزشکان عمومی به شهروندان صورت می گیرد.

وی اظهارامیدواری کرد: 15 مرداد ماه اولین ویزیت طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری یزد کلید بخورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و دبیرستاد اجرایی طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری یزد در پایان عنون کرد: تا به امروز جلسات متعددی با حضور معاونت حوزه درمان در خصوص دسترسی به  سطوح 2 و 3 ارائه خدمات برگزار شده است تا این طرح ملی و عظیم با تمام قوت و قدرت و به شکل صحیح در یزد انجام گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا